понедельник, 14 января 2019 г.

Новорічна казка | Зимова казка оленятка | Аудіоказки з картинками

Дивовижна зимова казка Кейт Вестерлунд про оленятко, яке хотіло справжнього свята в Новий Рік! Тут стільки всього чарівного: падаючі зірки, дзвін бубонця, справжня дружба, пишна ялинка ... І мрії, що збуваються! Щасливого Нового року!
Ілюстрації Єви Тарле.


Зимова казка оленятка

— Мамо, дивись! Це що, падаюча зірка? — вигукнула Аліса. — А правда, що кожна зірочка на небі — це бажання, яке коли-небудь здійсниться?
Мама-олень похитала головою.
— Не знаю, мила. Та вважаю, що бажання обов'язково здійсниться, якщо дуже цього хочеш.
Потім мама Аліси тихо додала:
— Зима у цьому році прийшла рано. Снігу багато, а їжі майже немає. Боюсь, у цьому році веселе свято у нас не вийде.
— Але ж не будемо ми сидіти голодними на свято! — сказала Аліса. — Ми неодмінно що-небудь придумаємо! Адже це Новий Рік!
Однак мама лише стурбовано похитала головою. Аліса так любить Новий Рік! Адже це свято сповнене чудес і приємних сюрпризів. І в цей раз все неодмінно повинно бути так само добре, як і завжди. Тоді Аліса закинула голову, подивилася на зірки, що виблискують високо в небі, і загадала бажання.
Але на наступний день снігу випало ще більше. Явно не це загадала Аліса! Сніг все ускладнює.
Аліса сумно дивилася на сніг і тут раптом почула далеко тоненький дзвін, ніби дзвеніли дзвіночки. "Ніколи я не чула у наших краях дзвіночки", — подумала вона.
І, пихкаючи і пофиркуючи, стала пробиратися по заметах туди, звідки лунали чудові звуки. Як цікаво! Що це?
— Ти куди? — поцікавився білченя Мартін.
— Я дуже поспішаю! Поспішаю на дзвін дзвіночків, — відповіла Аліса.
— Але я не чую ніяких дзвіночків! — здивувався білченя.
— А я чую! І по дорозі знайшла ось це.
— Ягоди! — вигукнув Мартін. — А горіхи тобі, бува, не траплялися?
— Ні, горіхів я не бачила.
— Може, мені варто піти з тобою? — запропонував Мартін.
— Чуєш? Знову дзвіночки! — зраділа Аліса.
— Але я...
— Тссс! Помовч! — перебила Аліса.
— Гей, куди це ви? — гукнув до них зайченя Ральф.
— Ми йдемо на звук, — відповів Мартін.
Ральф нагострив свої довгі вуха і ахнув:
— Дзвіночки! Я теж їх чую!
— Аліса пішла на дзвін і знайшла ягоди, — продовжував Мартін.
— А можна я з вами? Вся моя їжа під снігом, і мені зовсім нічого їсти, — попросив зайченя.
Звичайно, вони йому дозволили. І рушили далі вже втрьох.
Раптово Ральф скрикнув:
— Ай! Я, здається, застряг лапку.
— Як ти примудрився? — запитав білченя.
— Дивився на вас, а не на дорогу, і застряг. Допоможіть мені! — заскиглив Ральф.
Мартін і Аліса підбігли, вхопилися за гілку і потягнули.
Гілка відсунулася, і лапка Ральфа звільнилася.
А з-під снігу раптом посипалися горіхи!
— Горіхи! Ми знайшли горіхи! — зрадів Мартін.
— Стривай, — сказала Аліса. — Треба поділитися з іншими.
— Поділитися? — засумнівався Мартін.
— Горіхи, ягоди та деякі домашні запаси з дому, у кого що є і ... — почала Аліса.
— Відсвяткувати! — на весь ліс закричав Ральф. — Відсвяткувати Новий Рік!
— Так! Справжній Новий Рік! — підтвердила Аліса.
— Що трапилося? Куди це ви зібралися? — сполошилися пташки.
— Аліса почула дзвіночок, — сказав Мартін.
— Ми пішли на звук і по дорозі знайшли ягоди та горіхи! — додав Ральф. — А тепер збираємося влаштувати свято. Хочете з нами?
— Звичайно, хочемо! Ми захопимо з собою трохи насіння. Тільки нам хотілося б покликати з собою сову і всіх-всіх, якщо ви, звичайно, не проти!
— Правильно, треба всіх покликати! Як це ми відразу не здогадалися? — вигукнула Аліса. — Зустрічаємося увечері, біля підніжжя пагорба, а святкувати будемо на самій вершині. Звідти найкраще видно зірки.
Пташки, весело щебечучи, розлетілися в різні боки. Дуже скоро з усіх кінців лісу до підніжжя почали приходити звірі. І кожен приносив щось для святкового частування.
Піднявшись на пагорб, звірі завмерли в подиві. На вершині стояла пухнаста ялинка, від верхівки до самого низу обвішана ласощами. Поруч переминався з ноги на ногу ослик.
— Привіт! Я — Віллібальд, — сказав ослик і весело хитнув головою, від чого дзвіночки у нього на шиї задзвеніли.
— Так це дзвонили твої дзвіночки! — вигукнула Клара. — Це ти все зробив?
— Ні, діти з найближчого села, — пояснив Віллібальд. — Вони переживають, що тепер, коли у лісі так багато снігу, вам голодно. Так що вони вирішили розкласти їжу по всьому лісу, а це дерево прикрасили ласощами. Я просто їм трошки допомагав.
— Подивіться, які тут горішки! — застрибав від захвату Мартін.
— Як смачно! Як смачно! — защебетали пташки.
— Я чув, як маленьке оленятко говорить про свято, — додав ослик. — Так що я приніс трохи морквини.
І всі звірі в лісі разом святкували в той вечір Новий Рік. Вони насолоджувалися смачною їжею, веселилися, співали і навіть танцювали.
Віллібальд розповів новорічну казку. Ослики особливо добре вміють їх розповідати.
— Мені подобається ділитися, — сказав Мартін, клацаючи горіхи.
— Це самий чудовий Новий Рік в моєму житті! — заявив Ральф.
Аліса переводила погляд з Віллібальда і його дзвіночків на маму. Потім сказала:
— Знаєш, мамо, коли ми з тобою бачили падаючу зірку, я загадала бажання, щоб цей Новий Рік був повний несподіванок і сюрпризів.
— Так, моя крихітко! І бажання здійснилося, бо цього дуже хотіла і ти, і твої друзі! — сказала мама. — У вас вийшло чудове свято!
Раптом по небу пролетіла яскрава, блискуча зірка. Звірі завмерли від здивування. Вона була прекрасна.
У лісі ніколи ще не було такого Нового Року.
— Це все тому, що ми разом! І тому, що ми допомагаємо один одному! — задумливо сказав хтось, і всі з ним погодилися.

Комментариев нет:

Отправить комментарий