четверг, 31 января 2019 г.

Мій дорогий сніговик | Аудіоказки з картинками | Різдвяна казка

В ніч перед Різдвом сніжинки завжди здаються чарівними. Або це насправді так? Запитайте маленьку дівчинку, що зустріла на своїй вулиці незвичайного Сніговика і його подружку — снігову кішку. З друзями взимку не холодно, а чудеса трапляються, коли їх зовсім не чекаєш.
Чудова зимова казка Кейт Вестерлунд і дивовижні ілюстрації Єви Тарле.


Мій дорогий сніговик

— Подивися! Я зліпила подружку для нашого сніговика! — крикнула Нора. Щороку, ледь випадав перший сніг, Нора і її сестра ліпили сніговика. Зазвичай вони обряджали його в старий циліндр, довгий червоний шарф і червоні рукавиці.
А потім дівчатка бігли до батьків, щоб розповісти їм, що у них на дворі знову з'явився пан Сніговик.
— У тебе на сніг земля налипла, — сказала Ліна.
Справді, у маленької сніжної кішки на боці вийшли темні плями.
— Сніговій кішці це нітрохи не заважає, — запевнила Нора.
І дівчатка побігли в будинок, щоб повідомити батькам, що на цей раз Сніговик прибув не один, а з подружкою.
Ледве вони сховалися у будинку, як на вулиці з'явилася маленька дівчинка. Емілі і її сім'я зовсім недавно сюди переїхали. Побачивши такого незвичайного і такого великого сніговика, Емілі зупинилася помилуватися.
— Мабуть у цьому будинку живуть діти, — припустила вона. — І можливо, серед них є дівчинка, з якою я могла б потоваришувати. Але ніхто, крім Сніговика та сніжної кішки, її не чув.
— Ой вибачте! — спохопилася Емілі. — Доброго дня! Ви такий чудовий! — І вона з посмішкою вклонилася.
— А яка у вас чудова кішка!
Сніговик і кішка слухали її і посміхалися.
— Ми переїхали сюди, тому що тато знайшов тут роботу, — розповідала Емілі. — Мама думає, що тепер все зміниться на краще, — зітхнула дівчинка і уважно подивилася на кішку. — Як би я хотіла, щоб ти лежала у нас під ялинкою! Я б назвала тебе Сніжинкою... — Вона трошки постояла в задумі, а потім повернулася і побігла назад, до свого будиночка в кінці вулиці.
Можливо, тому що сніг під її черевиками голосно скрипів, Емілі не почула, як маленька сніжна кішка відповіла:
— Яке прекрасне ім'я! Я б охоче...
Але Емілі бігла все далі і ні разу не обернулася.
— Пане Сніговик, ось бачите, дівчинка не чула, як я з нею заговорила, інакше вона б не втекла, — сумно сказала сніжна кішка.
Ворона, що пролітала недалеко, сіла на плече Сніговика.
— Тебе може чути лише той, хто розрізняє шум падаючих сніжинок, — м'яко сказав Сніговик.
— Але ж це означає, що дівчинка ніколи мене не почує!
— Це так, — кивнув Сніговик.
— Але чому?! Я хочу бути її справжньою кішкою, я хочу, щоб мене звали Сніжинкою і щоб я сиділа під різдвяною ялинкою, серед подарунків! — сказала маленька кішка і сумно нявкнула.
— Що це ти рознявчалася? — запитав заєць, який якраз пробігав повз.
— Здається, сніжній кішці захотілося стати не сніжною, а живою, — каркнула ворона.
Маленька мишка обережно висунула з снігу голову.
Вона побоювалася кішок, як снігових, так і живих.
— Якщо я правильно зрозуміла, — зважилася взяти участь в розмові мишка, — дівчатка зліпили тебе для Сніговика, щоб йому не було нудно...
— А я думаю, що більше всіх потребує друга Емілі, — сказав Сніговик.
— Але я всього лише сніжна, несправжня, — горювала кішка.
— Хіба ви їй не сказали, пане Сніговик? — запитала ворона.
— Про що? — зацікавилася кішка.
— Сніжинки, що падають в святвечір, чарівні, — сказала мишка.
— А поки вони падають, деякі бажання здійснюються, — додав заєць.
— Але сніг уже не іде! — засмучено нявкнула кішка.
А Сніговик тільки посміхнувся і нічого не сказав.
Світив місяць. Навколо Сніговика раптом піднявся вітер, а на церкві задзвонили дзвони: була північ, напередодні Різдва. Сніжинки все кружляли в повітрі. А Сніговик потягнувся, немов після довгого сну, і ступив до маленької снігової кішки, що дрімала, згорнувшись клубочком.
Сніговик обтрусив капелюх — і сніжинки посипалися на снігову кішку, поблискуючи і мерехтячи, ніби зірки.
— О-о-о-о-ох! — вигукнули заєць, ворона і миша. На їхніх очах сталося диво: сніжна кішка раптом перетворилася в живе пухнасте кошенятко.
Але як же була вражена Емілі, коли на наступний ранок знайшла під різдвяною ялинкою кошик, в якій лежало кошенятко, біле, з темними плямами на боках! Воно було дуже схоже на снігову кішку, яку вона бачила в святвечір! Але хіба може таке статися, щоб сніжна кішка перетворилася на справжнє живе кошенятко?!
Коли кошенятко, напилося молока і заснуло, Емілі не витерпіла, побігла до будинку, де жили дівчата, що зліпили напередодні сніговика і снігову кішку. Сніговик стояв на місці, а поруч з ним було порожньо. Тут з будинку вийшли дві сестри.
— Доброго дня! — зраділа дівчинка. — Адже це ви зліпили снігову кішку?
— Звичайно! Ми з сестрою посадили її поруч зі Сніговиком.
— Але сніжної кішки там немає, — сказала Емілі.
— Не може бути! — здивувалися сестри.
І Емілі їм все розповіла.
— Але ж так не буває! — сказала Ліна.
— Я теж спочатку подумала, що так не буває, але у мене під стелею чомусь кружляли сніжинки, а в кошику я знайшла цю рукавицю!
— Це Сніговик! Він тебе почув! — вигукнула Нора. — І подарував тобі кошенятко!
Вони завмерли від захоплення і подивилися на Сніговика. Настала така тиша, що можна було почути, як падають сніжинки. І раптом їм здалося, що хтось сказав:
— ВЕСЕЛОГО РІЗДВА, ДІТИ!
— ВЕСЕЛОГО РІЗДВА, ДОРОГИЙ СНІГОВИК!


Комментариев нет:

Отправить комментарий